-

Ja det är lite ledsamt, jag tappade runt 30 läsare genom att byta blogg. Tur att några är kvar. Jag lovar, att ta tag i det här.  Så stanna, Ni pyttisar. Sitter här för övrigt och irreterar mig på massa skit. Att killar bara kan ta förgivet att dom kan säga och göra mot tjejer. No respect. Sen så hatar jag att se folk glo, fast det är klart, glo på ni. Ni är så jävla lågt ner så det är fan pinsamt. Saknar sommaren som initehelvete och jag är så jävla glad att jag ska till Stockholm med Rasmus för det kommer bli så sjukt mysigt.
Som sist, när vi gick och letade efter en dator butik i en timma! haha. och så är jag så himla glad att Hzon sa att jag var lik Audriena i The hills. haha




Kommentarer
Postat av: EllinoreKarlsson.

du är rätt lik henne :)

2009-12-12 @ 18:57:43
URL: http://ellinorekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0