HELG

Nu är helgen över, igen. Min helg började med åvallen, haha fyfan vilket skämt. Ursäkta att jag änns måste uttala att jag var där. Man träffar några snälla människor iallafall, inte helt fy skam! 

Fredag-
 Åkte till Emelie, där Yasmine redan var. Vi sminkande oss, tog klackarna och drog. Åvallen är aldrig mer än vad man förväntar sig, alltid lika kul att åka dit. Pappa hämtade oss vid halv 12 ungefär, sen blev det sängen.

Lördag- Åkte till Linköping med Emelie & Yasmine. Trevlans, köpte julklapp till älskling! Senare kollade vi på Lucia i Skänninge. Gud vad fint det var. Duktiga flickor det dära!
Tog buss & tåg in till Linköping och kollade på 2012 med älskling<3  Efter bion hittade vi en Helium ballong, haha jag spelade in videoklipp, så ska försöka lägga in det. Tvyärr spelade jag bara in han! Haha, kul var det.
Sen tog vid halv 1 tåget, åkte hem till han. Eller först gick vi till Palac, haha jag dör.

åkte hem med 2 tåget idag och fikade hos mormor&morfar.
Väntar på att morsan ska komma hem med nån tablett, för jag har haft problem med min mage, haft skitont och inte kunnat äta..
Ska skaffa usbkabel snart, promes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0