L I F EEEEEEEEEEEEEEEEEEE

skjuter upp livet, vi tror. jag tror , att allting kommer bli så himla mycket bättre om ett år. Att jag kommer må så himla mycket bättre. Att skolan kommer gå så mycket bättre. Om ett år kommer jag garva, jag kommer stå där och garva att jag trodde allt det dära. Dessa lögner, allt dessa ljug. Jag vet ju inest inne att det inte är sant. Kanske kommer jag vara en måtta snyggare, men so whaeet. '

jag tänker inte sitta och säga att jag mår skit, att det är så synd om mig och jag tänker inte heller sitta och säga att livet är perfect och jag är snyyggast i hela världen. Allt är precis som det alltid varit, jag är så trött. Jag är så trött på allt, samma människor, samma fula jag. Allt är hopplöst. Men endå, allt hänger bara på mig, det är bara jag som kan göra något åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0