BE YOU, JUST YOU

När man kommit så långt, trodde jag inte det var så lätt att falla tillbaka.
Varje dag är en kamp, varje dag får man kämpa.
Men när man ger upp så lätt som du, det är obeskrivligt vad du förstör för dig själv.
Den här helgen skulle bli kul men blev ett helvete. jag skyller inte på dig.
jag skyller på mig själv, för att visa den där svaga punken. men nu är det dags igen
det är dags att vara stark. jag vet vad jag förtjänar, och det är nått mycket bättre än det här.
jag har aldrig velat att någon ska tycka synd om mig, det måste ni fatta.
jag har valt att stanna varje gång, ni vet man väntar och väntar på att få det man egentligen förtjänar.
men alla ni som sitter fast, stanna inte, för inget kommer ändras.
fast samtidigt, stanna. för det kan ändras.
jag önskar jag kunnat ge mer, kunnat uttnytjat tiden. men jag har kämpat
och ska fortsätta,för jag kämpar varje dag. varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0