FREDAGSMYS

Nordman – Nu lever sommaren
låten vi ska sjunga på avslutningen, texten är sjukt fin. fast nordman. ae.
bättre i kören.


Eftersom den här fredagen är ganska tråkigt ska jag göra något för mig själv.
Ni vet, ta en skön dusch, raka benen, måla naglarna, smörja in sig, använda ansiktsmask.
Och efter det ska man gå och lägga sig, nästan det bästa som finns. fast nu är klockan för lite för att sova.

Yasmine och jag har snackat för lite om dh på sista tiden tycker jag. hihi.
jag fick ett tangenbord av rasmus, thhihi tack. behövdes!
nu behöver vi en skräm, grafikkort och hårddisk. 
juste. yasmine du ville ju ha webcam med haha.

Tiden går så jävla snabbt, det är så skönt att kunna sola igen.
bara slänga av sig alla kläder och lägga sig, ta fram ipoden och ligga där och sjunga.
eller ta moppen till donken.

hört att det ska bli dåligt väder.  :(
JUSTE glömde nästan. valborg snart med, vad händer?;)


Kommentarer
Postat av: YOUR LOVER

DH! (H)<3

klart vi ska ha cam bruden! haha;)<3

2010-04-16 @ 21:26:09
URL: http://yasminenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0