you hurt me bad

Det händer ingenting, alla dagar är dom samma.
snälla hjälp mig. vad fan gör man.

Jag längtar så länge efter att vara glad.
inte bara hålla på att le och garva, utan att känna glädje, som med dig.
men hur gör man utan dig?

du visar endå hur lite du egentligen bryr dig,
blir man en sån människa efter en stund?
kommer man sluta bry sig, bli stenhård?
vända ryggen åt det som egentligen borde berö mig, hur lätt som helst?
jag vet inte, men  Ni alla har ju hört den här -
Det som inte dödar mig, gör mig bara starkare

om jag sätter på en ledsam låt, kan jag börja tjuta.
nu kommer samma känsla igen, det finns inget kul.
det finns ingen mening med livet.
jag känner mig så hopplös, utan betydelse.
jag hatar att känna så, och jag hatar att jag låter er få mig känna så.
den enda som verkligen kan få mig glad och tänka på annat är yasmine
och jag är så jävla glad och tacksam.

Ett tag fanns det bara dunk låtar i min spellista, i min mobil.
jag lyssande på glada låtar, bara för att slippa gråta.
(vet att jag skrivit det här förr)
och när jag tänker tillbaka, är det helt sjukt.
men jag vet nu att det är okey att gråta. när som och var som.
det är okey att vara ledsen för jag vet att jag inte gjort nått fel.
och både du och jag ska må bra yasmine.
dom ska inte få sänka oss mer

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(<3

2010-04-22 @ 21:53:10
URL: http://falsetruths.blogg.se/
Postat av: vi klarar allt tillsammans

vi kommer bara bli starkare och starkare och dom svagare och svagare. Vi är värda det bästa och det vet vi. Du får mig att se ljus och jag älskar dig så otroligt mycket!

2010-04-23 @ 13:27:20
URL: http://yasminenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0