DAG 01 - OM MIG

Gud, vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag tror de flesta som läser min blogg vet att jag är 16 år, fyller den 11 juli. Är lång och har oftas brunt hår men på senaste tiden har jag haft alla möjliga. Jag har världens bästa pojkvän som heter Viktor Pettersson, han är oxå 16 år. Jag bor i Skänninge, en liten stad?! Kan man ens säga stad? utanför Linköping. Går Mode och sömnad på Ljunkan i Linköping. Jag älskar att handla, det ger mig en kick. Ungefär som en orgasm. Jag älskar även sommaren, korta klänningar, SOLA, festa och dansa. Saknar många av mina vänner, speciellt en. Jag tror många uppfattar mig som tråkig, men när jag inte trivs eller när jag dömmer folket för snabbt blir jag fel. Men det är så jävla fel, jag är annorlunda. Tror jag fått med det mesta nu.



Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Tack, vad snäll du är :)

2010-12-08 @ 18:08:32
URL: http://anstadmichaela.blogg.se/
Postat av: sandraa

jag saknar dig.

2010-12-08 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0