DAG 03 - MINA FÖRÄLDRAR

Det är otroligt svårt och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag älskar mina föräldrar & självklart syster, mest i hela världen. Dom är verkligen oslagbara och dom finns alltid för mig, vad som än händer och hänt. Jag vet det och det är en sån otrolig lättnad att ha det så, jag kan verkligen prata om allt med mina föräldrar. Båda har nästan jämt olika åsiker. Jag är väldigt lik pappa, vi disskuterar och tänker lika.

Pappa är strängare än mamma och går inte med på lika mycket. Fast oftast är det mamma som bestämmer iallafall. Jag bråkar nästan aldrig med dom och vi har väldigt kul tillsammans. Det är avslappnat i min familj och vi fjantar oss mycket. Jag tillbringar väldigt mycket tid med dom och det är jag väldigt glad över.


Borde ritat en tröja på pappa
Bilden är från färjan till gotland i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0