DAG 09 - MIN TRO

Min tro? Ja, jag är kristen och konfimerad. Jag tror inte att jesus har haft de där krafterna och så vidare.. Men jag tror att gud finns där. Jag tror allt som händer har en mening. Jag konfimerade mig för min mormors skull, hon ville så gärna att jag eller madde skulle göra det och jag visste hur glad hon skulle bli. Tyvärr mådde hon så dåligt så hon kunde inte komma på min konfirmation, sånt gör ont. Det är då man vill tro att gud inte finns, men jag vet inte. Eller ingen gör ju det, men jag hoppas nått finns. Kanske inte just en Gud men något.

Ska skicka med en fin låt också, det är ju jul nu och då tänker jag mycket på mormor.
Coldplay – Christmas Lights




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0