DAG 11 - MINA SYSKON

Ska ta mig i kragen och skriva inlägg " Dag 11 - Mina syskon" nu
Jag har en syster, hon heter Madelene och är 18 år. Hon bor hemma och slutar 3an i vår. Säger i varje inlägg hur svårt det är att komma på vad man ska skriva men det är ju det, att beskriva sina känslor men det är väl därför jag har en blogg i guess.

Min syster är den finaste systern man kan ha, hon är mycket snällare än mig (ibland iallafall) och säkert mycket socialare. Vi är rätt olika fast endå inte, jag älskar bloggar och handla kläder. Hon är mer för sprit och fester (haha) party girl, tro mig. Hon gillar att komma hem vid 5 på mornarna och speciellt att sova under matbordet. Det är tråkigt att vi inte gör lika mycket med varandra längre, saknar det. Hon har verkligen hjälpt mig med mycket i livet och när jag har mått dåligt. Det jag älskar mest med dig är att du alltid finns där för mig, du kryper mer än gärna ner i min säng och sover där. Även fast jag inte skrivit något känsligt blir jag tårögd, jag vill skriva tusen minnen men det enda jag har att säga egentligen är att jag älskar dig över allt annat. Inget kan komma oss i mellan och jag hoppas det förblir så. Om du skulle försvinna ur mitt liv skulle jag inte veta vad jag skulle göra. jag dör hellre.

you rock. i love u


Kommentarer
Postat av: Michaela

Men vad snäll du är :) Kram!

2010-12-23 @ 16:27:33
URL: http://anstadmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0