ROCK THAT BODY

Jag har suttit hemma hela dagen, kollat film & gjort snabbkola. Har egentligen skyldighet att blogga då, när man har tid att skriva meter långa inlägg. Men det är just då, man får bloggtorka. Jag vet att jag ska skriva dag 11, det kommer jag lovar. Om nätterna drömmer jag massa, allt hänger ihop med mina tankar. Tror jag har skrivit det förut, när ska det ta slut? stress,stress,stress. jag har fått stress mage, gick upp massa kilon, gick ner dom igen ser fortfarande lika tjock ut. när kommer träningskortet då. vart är springbanden för 4000 tusen alla köper. hallå jag vill med ha ett rosa. men till sommarn hörrni. dånii!!




Kommentarer
Postat av: sandra

sv: okej :)

2010-12-22 @ 23:09:38
URL: http://sandraadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0