NOMY

Det känns som det enda jag gör i min blogg för tillfället är att klaga.
förlåt för det. Men det gör så ont i kroppen. Jag vill bara göra något kul. Glömma allt.
Jag orkar lixom inte, jag är sjukt ledsen men samtidigt så jävla arg.
Så jävla arg att jag accepterar det här. Fattar inte änns varför?
Jag vet att jag förtjänar bättre, så varför är det så svårt?  :(

I snart 3 veckor har jag lyssnat på dunk musik hela dagarna för att inte gråta, för att må bra.
Det är ju sjukt? jag har försökt lura min kropp och hjärna hela tiden.
Ärligt Victoria, sluta.

och jag tänker bli som din andra äckliga .. aa ni vet vad :)

Kommentarer
Postat av: yasmine

låten är underbar.

2010-02-25 @ 13:14:25
URL: http://yasminenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0