TAKE IT EASY

sommarlov känns så jävla meningslöst utan sol.  ne fast jo
miranda å pontus är utomlands å snart åker rasmus med.
fyfan vad avundsjuk jag är, ge sverige sol förfan.

jag har haft en sån jävla bloggtorka även fast jag gjort ganska mycket.
vägrar gå utanför huset nu för jag har en ful utväxt, JA DET HÄR HELA VÄRLDEN.
ska även ta å köpa en jävla kappa för min skinnjacka värmer inte ett skit.

om exakt en vecka är det DH, yasmine å jag har redan börjat skriva listan haha.
JUSTE har hittat mitt USB minne
å en till viktig sak - jag såg en brud som hade förra säsongens klänning, shit det måste varit pinsamt:(

ska tvinga min morsa åka till city gross imorgon så vill alla papazzaiss åk dit!!!

min nya drog
Lady Gaga – Alejandro 

nu ska jag ta en lång dusch å bara njuta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0