FÅTT MIN SAKNADE TUNIKA :D

För alla er som bara ääääääälskar att läsa min blogg, och tjattra om den i ä c k e l skolan. TJA:D
saknat mig? jovars har saknat er med!

Haha snurrade 10 varv med stolen fan tog 5 minuter innan jag kunde se vad jag skrivit.
IAF. Har hört en massa skit, gjort en massa skit, snackat en massa skit på senaste tiden.
För mig har aldrig något handlat om förlåtelse, jag tror inte på sån bullshit.
Man kan inte göra en massa skit och sen bara be om ursäkt om det, för mig har allt handlat om hämnd.
fast samtidigt som man tror man ska må bättre av det gör man inte det, därför ska jag inte svina.
varför sjunka lågt när man kan vara på en hög nivå?
det finns en brud på lägsta nivån, folk skrattar åt henne och jag tänker aldrig bli henne.
även om du själv tror det. du är pinsam. säger inte det för att vara elak utan för att du ska fatta

Om man säger såhär, allt jag skriver om i min blogg har inte en betydelse, för er som sitter och försöker klura ut allt, snälla fortsätt. för ni kommer ingen vart.

Snart ska yasmine ringa mig, vi ska snacka lite om dream hack och så.
Ska sen beställa datorplats, wie. psykfall, bäst för dig att du inte byter sen haha!


HA DET.






Kommentarer
Postat av: Psykfall

Funderar på att byta, annars har du ju din dubbelmadrass kille :D

2010-03-18 @ 20:33:09
URL: http://www.psykfall.nu/Blogg/
Postat av: sandra

jättefin bild!

2010-03-21 @ 15:02:56
URL: http://sandraadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0