jag och döden

Det är ganska roligt när man sitter och läser igenom folks bloggar, när man känner igen sig flera gånger.
En del är så jävla bra på att beskriva hur allt är (jag är inte en av dom)
tex.   hur skönt det är att gå till skolan på morgonen och inte fixat sig ett skvatt, sen när man kommer hem inser man hur jävla ful man varit. ( jag ÄR en av dom)

Jag är så jävla glad att mjölet har fått hemma kväll. dock äre skit dyrt att handla där, men fyfan vad soft.
fast jävlar. 

sitter och lyssnar på kent, fyfan vad värdelöst allting känns.  jag är nog fan Ensammast i sverige.
hade det varit sol i skruttna sverige hade jag åtminstode kunnat käka frukost i solen. men nae.
gud vill bara göra det värre för mig.varför.
nae det vet jag inte.

i verkligheten är jag inte så deppig som ni tror. men här kan jag skriva vad jag egentligen känner.
jag gråter för allt är så meningslöst. bara att ni som lever erat glada liv inte märker det.
men du, eller du eller du gör ingen nytta på jorden, om ni skulle dö skulle alla andra dagar vara lika dana för 99,9999999999999 % på jorden. aa jag vet AS MÅNGA MER. men ni fattar ju.
tänker ofta på det, för om jag skulle dö skulle bara några bry sig.
inte för jag vill dö. visst skulle det vara skönt 2 månader. fast vafan.

och jag vet att ungefär 75% av mina läsare har inte pallat läsa hit. fattar varför
för allt är så jävla meninglöst.
ni minns inte det här i kväll.

dom flesta läser inte , utan bara kollar på bilder.
därför ska ni få en bild. bara för jag vet att jag är så jävla snygg!



Kommentarer
Postat av: rasmus

det är ju inte alls så dyrt på hemmakväll:P 69/kg om man köper ett kilo:) lagom ju hagga:)

2010-03-23 @ 17:18:41
Postat av: sandra

jag läser allt!

2010-03-25 @ 21:51:55
URL: http://sandraadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0