MORGONBLOGG

för det första : GRATTIS SYSTER SOM FYLLER 18! du är bäst.
hoppas du verkligen vet det. älskar dig.<3

Väcktes kl 6 imorse, eller rättare sagt. Jag var redan vaken.
Jag tror fan inte jag sov en blund. jag hatar det här
Jag tror seriöst jag aldrig mått så dåligt för en skit.

Min statestik har ökat, antigen tycker ni om att läsa hur dåligt jag mår eller så är det bara för jag är singel.
men då ska jag säga att jag inte är sökande:)
livet handlar inte om att bara dumpa och pumpa, även om vissa tror de.
man kan inte bara skaffa sig en ny 1 dag efter.
om man inte har ett hjärta av sten förståss. lr nåt.

Iaf, duschade imorse med, så är skitsnygg idag:D
yep. Livet blir inte roligare. fattarude.
Jag sa till morsan förut, hoppas jag blir kidnappad och dödad.
altså jag bryr mig inte längre?
jag vill bara inte vara kvar här längre.



Kommentarer
Postat av: madelene

jag älskar dej massa med <3 du är den bästa av dom alla<3 du är den som håller mej vid liv <33

2010-03-01 @ 13:21:55
Postat av: Torre

nääää! inga såna tankar nu, kanske är lite tufft nu men du ska se att det blir bättre :)

2010-03-01 @ 14:00:17
Postat av: emelie

gumman :(

du klarar det har.

jag saknar dig sa himla mkt. (L)

2010-03-01 @ 15:32:30
URL: http://falsetruths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0