TJABBAAAAA

Jag vet att du försöker göra mig ledsen, synd för det funkar inte.
alla hatar dig, du är smutskastad, du är äcklig.
till och med din polare snacka skit om dig till mig, sa att du knullat med alla.
ah tyvärr, du är verkligen inte om tyckt, egentligen tycker jag synd om dig.
du hotar min farsa, och strular med äckliga människor.
ae är ledsen, du är fan den fulaste och mest skrattredade person jag vet.
det är inte rasmus för dom som tror.

Iaf,helgen blir ganska kul tror jag, fest imorgon med girls<3
sen lördag är inte riktigt bestämt, tänker inte säga heller, för vissa desperata läser min blogg:)
aja, tjarå


Kommentarer
Postat av: Anonym

omoget

2010-03-07 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0