HELGEN

Jag har bloggat fett dåligt, men har haft fullt upp.
I fredags åkte jag och Yasmine in till Linköping för att checka hamnfestivalen med ståhl & co.
hade en systembolagetpåse över huvvet så mitt hår inte skulle förstöras, tror ni det funka?
Vi kom hem vid halv 12 och hade haft en helt okey kväll:)

I Lördags åkte jag, yasmine, madde, dennis & anton till Jönköping eftersom det var rix fm.
såg darin, dansade & sjöng. fyfan darin i alla hjärtan, så är det ju bara.
Vi kom hem vid 2 kanske & råkade visst dissa en som åkte förbi skänninge, hihi (a)

jag har lärt mig att bjuda på mig iaf ;)











Kommentarer
Postat av: Torre

hmm... var det några bra artister på rix fm? eller var det bara skit? :P tänkte åka dit när det är i karlstad, om artisterna är dåliga åker man väl dit för att vara social istället haha

2010-06-05 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0