YOU NEVER KNOW

jag känner verkligen att jag vill blogga nu, men vet inte om vad.
jag har inget nyttigt att säga, den här helgen har varit skit tråkig men samtidigt så jävla skön.
har fått skratt anfall både åt min morsa och kissie när hon besökte bellatyrashow.

Jag har börjat äta värsta nyttigt mycket sallad och vill inte äta mc donalds längre.
nått fel på mig.
sen har jag kommit på en sak. alla som umgåtts elelr umgås med mig, kommer jämt försent när dom är med mig haha. Eller om vi ska göra nått, är vi jämt ute i sista sekunden.
en gång köpte jag en klocka, lite för att lära mig tiden. men hallå det funkar inte.

Jason Derulo – In My Head

Den låten är ju inte den nyaste direkt, men så jävla bra.
tänker på sommaren.

jag har verkligen försökt övertala min familj att vi ska åka till kroatien eller bara utomlands i sommar eller efter.
det verkar inte bli så eftersom vi köpt en ny bil. jag tänker inte ge upp, men istället kanske vi åker till gotland igen i sommar. Men finns det inte nån söt liten gentle man som vill bjuda mig till kroatien? bara att mejla.

haha.
OBS JÄVLIGT GAMMAL BILD. HALLÅ jag använder inte sånna tröjor längre. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0