HELG

Hej på er söta bloggläsare, bloggar från mobilen så det blir ingen bild. Helgen blev inte riktig som Viktor och jag Hade tänkt oss. I fredags åkte hem till mig efter skolan. Han slutade 2 timmar senare än mig så jag gick på stan en stund, fick med mig bh, trosor, strumpbyxor, en scarf till morsan och en as fräck ring som är för två fingrar. Föreställer en fågel. Jag skrev fel i bloggen förut för festen var i lördags i stället. Så i fredags myste vi mest men däckad rätt tidigt. I lördags käkad vi pizza som vanligt haha, fick skjuss till Linköping av Viktors polare Simon. Festen var väl sådär, kände inte en käft och drack inget heller. Så Viktor och jag myste mest. Tog en buss till Linköping som aldrig ville komma och hann precis med tåget sen hämtade Madde oss i Mjölby vid 12. Tog en nattmacka, kollade på tv och sen drog till sängen. Mina päron skulle åkt iväg över helgen så vi skulle blivit ensamma men pappa är sjuk så bara mamma åkte, därför blev det inte riktigt som vi tänkt oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0