HÖST

Vill verkligen göra något med mitt hår, jag vet inte hur jag ska göra men nu känns det bara misslyckat. Var ju ungefär 3 veckor sen jag klippte mig. Väntar på att det växer ut mer, men ska nog tunna ur det lite hemma faktist. Någon som har någon ide man kan göra för att förändra lite? Ska färga till en brun färg så jag får bort min utväxt och alla blandade ljusa slingor. Lite höstfräsch.

Tittade på en höstjacka från MONKI. Jag vet inte riktigt om jag ska köpa den, det kändes som den gav lika mycket värme som min lilla skinnjacka. Om någon av er är intresserade av den så vet ni iallafall vart den finns. Den får en hiss iallafall för tycker den är riktigt snygg, gärna i grön oxå!

Skit dålig bild, ursäka men ni ser på ett ungefär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0