TRO PÅ DIG SJÄLV

Jag har varit med om många besvikelser. Men jag har lärt mig att hantera dom. Nu är det större besvikelser och det blir jobbigare. Jag trodde att dagis tiden var över. Har pratat mycket med Viktor och har tänkt på det. Jag tror folk får fel uppfattning om mig. Jag har fått höra flera gånger att folk ser mig som dryg i första intrycket. Det är jävligt tråkigt och ännu tråkigare att jag inte får visa själv vem jag är innan folk dömmer. Jag vet, jag dömmer mycket själv. Har fått höra det så mycket på senaste tiden att jag mår illa av det, jag försöker hela tiden. Jag försöker peppa mig, men man tröttnar. Sluta försök tro ni vet vem jag är, för ni anar inte.

När andra inte gör det, så måste ni göra det. Tro på er själva. Våga var du.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är verkligen inte dryg. Har alltid sett dig som en jättesnäll person, vilket du är. De som ser dig som dryg har bara fel. Kram

2010-09-20 @ 13:16:43
URL: http://anstadmichaela.blogg.se/
Postat av: ellen

<3

2010-09-20 @ 18:52:42
URL: http://boomboombang.blogg.se/
Postat av: Emmelina

ser dig verkligen inte som en dryg person. Bara en helt vanlig tuff tjej med stil;) Värdens gulligaste röd-tott enligt mig iaf!<3

2010-09-20 @ 19:39:46
URL: http://-
Postat av: Anonym

ser dig verkligen inte som en dryg person. Bara en helt vanlig tuff tjej med stil;) Värdens gulligaste röd-tott enligt mig iaf!<3

2010-09-20 @ 19:43:12
Postat av: Malin

det finns ingen härligare person än du! tycker folk har fel som ser dig som dryg. skit i vad dem säger, de vet nämligen inget! :)

2010-09-20 @ 20:03:56
URL: http://maliiinpettersson.blogg.se/
Postat av: rebecka

jag som känt dig sen jag var 3-4 år kan intyga att du är väldigt snäll och omtänksam som person. och du ser inte dryg ut i mina ögon, tvärtom. men jag har som sagt å andra sidan känt dig ett bra tag och som du sa så - lär man känna dig så vet man att du inte är det.



stå på dig iaf, och fortsätt peppa dig själv för du är bra. kram!

2010-09-22 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0