Bara sånt där viktigt som ni jämt läser

Hörrni, jag tränade igår sen sov Viktor hos mig. Så jag uppdaterar er lite.. Helt ärligt så har jag inget nytt att komma med, är ledig imorgon och pappa är sjukt uttråkad så det blir nog att hitta på något. Ska ta en skööön dusch och sen smörja in mig med buuus.

Kom och tänka på en sak i bussen, typ dom flesta tjejerna fixar ju sig varje morgon. Lixom bryr sig, men killarna går bara upp och tror att dom ser ut som värsta puddigarna utan att göra något, men det finns ju massa för killar att fixa. Fattar att dom inte orkar men då får dom väl vara fula då. Tror dom att alla tjejer bara går upp och ser ut som skönheter, aa endel gör ju det typ kenza. Typ alla killar säger ju "ni behöver inte sminka er å blablalba" men det är ju fan skit snack för då hade dom ju aldrig tittat på en.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om en kille bara dömmer en tjej bara efter hur hon ser ut är han inget att sträva efter precis. Men utsidan ger insidan en chans, det är sant.

2011-02-08 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0