DOM HAR FAN ALDRIG VARIT I MALMÖ

Är så jävla sur så jag måste bara tala ut. Hatar att åka tåg och buss för det är fullt överallt, finns ingenstans att sitta. Säg förfan inte åt oss att åka med lokaltrafik om man måste stå på varje fucking tåg OCH alla jävla patetiska människor som lägger sina väskor för dom inte vågar sitta bredvid andra personer. Asså ställ er upp förfan om ni inte vågar röra vid någon. Är så jävla sur, OKEJ om man har en stor väska eller om det är lite folk  när man stiger på ett tåg eller en buss. Men är det rätt mycket folk på  är det ingen jävla ide att lägga väskan eller jackan där idioter för ni får endå flytta på dom lika snabbt. Så jävla lågt

Sen är jag så jävla sur på falska personer, som lixom är asdryga ena dagen sen ba är allt okej typ? asså slicka inte min röv. Som säger att den bryr sig men sen vänder ryggen rakt av.


Di Leva – Vem ska jag tro på?
haha söt.


Kommentarer
Postat av: Torre

hmm hmm hmm... vet vad du menar.



angående kollektivtrafiken, gör som jag... sitter det nån fjantig mupp som har lagt väskan på sätet bredvid sig så sätt dig bara rakt på väskan, flyttar han/hon inte på skiten får han/hon fan skylla sig själv ;)

2011-02-15 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0