HEJHALLÅTRÅKIGT

Jag hann med det mesta faktist, FÖRUTOM det viktigaste engelskan. Jag har blivit så dålig på att plugga fast det har ju alltid varit HEHE. Grejen är(som jag alltid säger) att nu har vi skit lite läxor ALLA 95or VÄLJ MIN SKOLA ASSOFT. men iallafall, jag har ju engelska prov på måndag så ska RÅPLUGGA imorgon och träna. Fast jag behöver inte träna för jag käkar anabola nu, det tar ju så jävla långtid att träna? har ju inte hänt ett skit på mig även fast jag tränat i en månad HALLÅ?

Måste bara visa en sak, allt som ligger på byrån och i sängen är sånt där viktigt som alltid finns på min byrå. fattar inte hur allt fick plats? hel skumt.


Sen måste jag säga en sak jag är skit sur över. alla som såg melodifestivalen och tittade på danny så tog han darins dansgrej, är assur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0