FRÅGESTUND

Här kommer svaren på era frågor!

Vad har du sökt för jobb?
Eftersom du var anonym visste jag inte vart jag skulle svara så svarar här. Jag har sökt på alla möjliga ställen t ex. Bikbok, skoaffärer, busfabriken och First aid. Har än så länge inte fått svar, kanske på First aid men då får jag bara jobba ibland och "hoppa in" när det behövs!


När du la upp massa bilder från 2010 så va det en bild du skrev att du va åkte till en idiot eller nåt. vem var det?
Vill helst egentligen inte prata om det men det är en kille som heter Jens som jag fick kontakt med genom internet och vi satt bredvid varandra på Dreamhack summer 2010. Åkte till honom i fyra dagar och ångrar det för han är ett ashole. 

Hur lång är du?
Jag är ungefär 175-176 cm.


Hur mycke väger du? (du ser ut att ha så sjukt snygg kropp(!!!!)
Åh tack, vi har delade åsikter dock. Ingen vill ju skriva ut hur mycket dom väger men jag anser att jag själv inte är tjock och behöver inte skämmas? 56 kilo. Håller just nu på och tränar och vill gå ner till 54.


När åker du och viktor? och vart åker ni? :)
Viktor och jag åker med hans familj i mitten av Juli. Det är inte bestämt vart vi ska åka men det lutar åt Kreta!


Vart ska du och din pojkvän åka i vår? :)
Som sagt Kreta. Eller kanske Rhodos hah! :D


Vad fotar du med?
Hm, ja du. Inget att skryta med, det är en vanlig digitalkamera om du tänkte på min gamla header. Men oftast tar jag med min iphone och bilderna blir piss haha!


Vem är din förebild och varför?
Jag har ingen direkt förebild, om jag har så ändras den hela tiden. Utseende messigt är det nog Megan fox men det är ju för hon är så snygger.


Det bästa/sämsta med dig själv?
Gud vad svårt, det bästa med mig måste vara att jag alltid är beredd på att göra något, vill alltid göra något. Älskar utmaningar och bara dra någonstans. Det sämsta med mig är nog att jag är så envis ibland och kanske dryg, fast det är nog bara mina fiender får dras med och viktor haha.


Vad jag har förstått så går du mode, hur är det?
Det är bra och det är svårt, grymt svårt att sy kläder haha! Jag valde den här linjen för jag vill jobba inom mode när jag blir äldre. Jag tror inte sy är riktigt min grej, bra att jag har tålamod iallafall för det behövs verkligen. Det är mer sömnad än mode och det är väldigt synd. Man blir inte uppdaterad på det senaste modet som jag trodde man skulle bli lite mer.


Ett självklart måste i vår i kläd- eller smyckesväg!
I smyckesväg måste det vara fjädrar, både som örhängen och halsband. Älskar fortfarande ringarna, alla är som galna i dom och halsbanden nära halsen eller vad man ska säga. se bild. Jag sitter fortfarande och klurar ut vad jag är sugen på i vår men ballerina skor och mycket ljusa färger för det är dags att fräsha upp min svarta garderob.




Vad använder du för sminkprodukter?
Olika fondationer, oftast köper jag den billigaste, men aldrig H&Ms för den blir jag bara fläckig av och så luktar den weird. Men H&Ms rouge och puder. Använder en brun eyeliner till ögonbrynen och svart kajal till ögonen. Olika mascaror, tycker nästan alla är lika förutom vattenfast, dom suger.

Hur träffades du och Viktor?
För absolut första gången träffades vi i Januari 2010, jag och emelie gick och träffade Viktor och Olle i 20 minus grader MINST. Sen har jag träffat han med kompisar och sånt. På Skänninge marken var det något magiskt i luften och vi blev kära haha.

Vad är din favoritfärg?
Jag tycker rosa är den absolut finaste, fast har inga kläder som är rosa eller så. Men aa, rosa.

Vem gillar du mest bland ''storbloggarna''? =)
Dessie. Desiree Nilsson gillar jag bäst, tycker hennes blogg är mest underhållande och hon har slutat provisera så mycket.

Jag har aldrig förstått vilken skola du går på, så vilken skola går du på? Har förmodligen läst det någon gång kanske, men minns inte :)
Jag går på Anders Ljungstedt i Linköping (mode och sömnad) . :)

Tack för alla frågor, det är bara att kommentera om ni vill veta något!
Tänker inte svara på grisfrågorna idioter haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du behöver inte gå ner :o Du är ju jättesmal!

2011-01-21 @ 14:25:09
URL: http://haemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0