SÖNDAGS INLÄGG

Har tränat på vårt lilla gym här hemma, inte så illa faktist. Onödigt med gymkort men dom har ju lite fler grejer att välja mellan. Tänkte blogga samtidigt som jag cyklade men jag sket it det haha! Pumpade musik och körde på, fyfan vad härligt & behövligt!1!!!!11!1. Ska köra några armhävningar och sit ups sen ska jag duscha. Hoppas Viktor kommer snart med, hans systar fyller år idag så grattis till dom! :) Blir nog pooppa?! några popcorn och mysa framför TVN. Ha en bra kväll hörrni. Gå till skolan och lär er massa skit imörra med.

Aggro Santos – Candy - Radio Edit

JAG VILL HA!


Kommentarer
Postat av: nina

sv: men måste säga att du är så himla vacker :) !

2011-01-16 @ 19:32:21
URL: http://ninapetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0