GE MIG LÅNGT HÅR?

Kul att fler folk frågar frågor på frågestunden. Blir skitglad! Idag åkte jag till skolan som vanligt, slutade 15:00 ungefär och pappa hämtade upp mig. Sen har vi käkat på IKEA och kollat kakel till vårat tvättrum som vi renoverar. Sitter här och kollar igenom gamla bilder, haha älskar det så jävla mycket. Men tänker inte visa några för jag var blond och inte lika sexig som nu ;) Där imot tänker jag lägga upp en bild på tiden jag hade lösishåris.

Gulligt att alla är svartvita.

Lill-Babs – En tuff brud i lyxförpackning
















Kommentarer
Postat av: Hanna Lundgen

Som sagt as söt i långt hår verkligen :D

men du precis lika fin i det du har nu! :)

2011-01-12 @ 00:45:07
Postat av: cecilia alf

alltså dina ögon är så sjukt jävla fina! :D

2011-01-15 @ 23:31:31
URL: http://www.aufen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0