MITT ÅR

Sitter här och sätter på mina lösnaglar och chattar lite med Rebecca, inser nu hur mycket jag behöver det här nya året. Troligtvis inte bara jag, utan många andra som väntar på förändringar. Det här ska bli mitt år, jag ska ta tag i det mesta, måste sluta må dåligt och börja träna, inse att man faktist bara har ett liv. Ta hand om det och skratta och må bra.

Man måste dö några gånger för att leva, right?
Det här året har varit det värsta men samtidigt bästa, jag har förlorat några nära och det svider så otroligt mycket men vad kan man göra förutom gå vidare? Jag är en stark tjej, jag vet det. Jag har varit väldigt ensam det här året så jag har umgåts mest med min familj men jag ska ge er några minnen.


Hittade inga bilder från januari & februari, fast dom var ju helvete oxå.

MARS



Vet inte riktigt om det var i mars, men tror det.
Det här var påväg till någon av Yasmines och mina random fester haha.

 
En bild från min förra skola, Trojenborg.

APRIL


Fester i Tranås med Yasmine.


samma.


Min mormor dog i cancer. Saknar henne så jävla mycket.
Det är så konstigt att du inte finns med oss mer..

MAJ



rockkonsert på trojan!


spexfoto


spexfoto


Juni


Dreamhack med Yasmine


dreamhack


varamon med yasse

Rixfm med ett gäng i Jönköping.

JULI



Åkte till största miffot som jag ångrar så idiotiskt mycket.



min födelsedag.


varamon festen som sög haha.


Gotland

Augusti


solade som en galning på min altan.


blev tillsammans med världens finaste kille på skge-marken
5 augusti <3


Åkte till göteborg med Viktor och mammi å pappi.


Göteborg.

September


började skolan i augusti förståss men tror nollningen var i september.


Liseberg med Ellen<3

Emmelina & emma

Oktober



modevisningen som var super kul!

November


Ullared med baby och familj.

December


julafton.

Har gjort lite på lovet oxå men ni som läser min blogg vet ju.
Hoppas det var kul att se lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0